Klachten en geschillen


Klachten

Het kan zijn dat u niet tevreden bent met onze inzet en de wijze waarop wij de zaken met u afhandelen. u kunt dan een klacht bij ons indienen. Dat kunt u het beste doen op info@schilte.nl of op het nummer 030-6868020, bereikbaar van maandag t/m donderdag van 8:30 - 17 uur en vrijdags van 08:30 tot 15:45 ( vakantieperioden uitgesloten). Wij bevestigen de klacht via de mail en nemen de klacht in behandeling.

Binnen 30 dagen na ontvangst van de klacht nemen wij contact met u op om de klacht met u te bespreken. Zo mogelijk doen wij dit telefonisch. Komen wij met u tot een gezamenlijk standpunt over de klacht dan handelen wij de klacht af volgens die afspraak. Komen wij er gezamenlijk niet uit dan kan u of kunnen wij ons geschil voorleggen aan de Geschillencomissie.

 

Geschillen

De afnemer is altijd in de gelegenheid om de klacht voor te leggen aan een onafhankelijke geschillencommissie.

 

Schilte B.V.

 

Postbus 14

 

3400 AA IJsselstein Utrechtseweg 32 3402 PL IJsselstein